Mangalvar

Heej!

Ar tillbaka "hemma" (i campet) igen, fy vad skont det ar. Jag borjar aven vanja mig vid varmen antligen (34 grader i skuggan idag!).

Nu pa sondag blir det tag till Delhi och sen flyg till Sverige pa mandag. Kanns riktigt bra nu, visst att jag kommer att sakna barnen och allting jattemycket men jag kanner mig redo den har gangen. Ar riktigt glad att jag forlangde, men det ar tid att dra hem igen till kalla Sverige igen.

Barnen var sa taggad idag pa formiddagen, jag och Evelina bara skrattade for vi var sa sjukt trotta och hela klassen sprang runt som tokar. Vi fick det att funka hyfsat med undervisningen, men en flickas bror kom in gratandes i klassrummet och vi fick inte reda pa vad som hande. Nog for att jag har gjort stora framsteg med min hindi sedan jag kom hit, men det ar saklart ett stort problem ibland, att vi inte forstar allt som hander nar varan Project Executive inte ar dar. Det funkar mycket battre an jag forst trodde, kroppssprak med nagra fa ord gar valdigt langt, men ibland kanner jag verkligen att det inte racker.

Lalsot city imorgon, vilket betyder glass och att vi kommer att bli utstirrade av hela staden. Livet ar bra fantastiskt just nu.

// Lisa ji


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Verkar som att livet leker för Lisa Ji! Syns om en vecka!

2012-03-27 @ 21:44:57
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0