Come back and see me some time she said, thinking he'd rather be dead. But eventually I might give her a ring instead

Jag har spenderat söndagen i den anrika staden Carcassonne (som ligger cirka två timmar med buss väster om Montpellier) då jag åkte på utflykt med skolan. Staden är Europas äldsta medeltidsstad (dock har den restaurerats upp rejält sedan medeltiden, så egentligen tycker jag att det är lite fusk) och har ett stort slott med tillhörande ringmur uppe på ett berg. Fantastiskt vackert och även om jag blev lurad till att äta Cassoulet (tre olika sorters kött i en gryta av vita bönor) så var det en helt perfekt söndag.
 
 
// Lisa - Would you talk to me?

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Det såg verkligen jättefint ut där! Stort plus för bilderna!!!! +++++

Svar: None
Lisa-Marie Sundin

2012-10-21 @ 21:39:15
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0