Darkness is a harsh term don't you think?

Hej alla glada!
 
Lite glest med uppdateringar här, skyller på att jag mest ligger på stranden varje dag och äter gott varje kväll. Har blivit lite Indien all over again. För precis nu som då trodde jag att maten skulle bli mitt största problem men sen i verkligheten var det inte ens lite jobbigt (förutom indiernas förkärlek till koriander och fransmännens till ost).
 
Lyssnar på Mumford & Sons.
 
// Lisa - You desired my attention but denied my affections.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

ihh, njut! snart kommer jag med mina allierade styrkor och stökar till franska vardag!

Svar: IIiiiih, längtas!!
Lisa-Marie Sundin

2012-09-17 @ 00:31:22
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0