Om konsten att vara vansinnigt rolig med bara 140 tecken

Skaffade twitter för ett tag sedan. All under inflytande av syskonen Vigren. Gjorde ingenting på ett bra tag. Sen skaffade Julia "jag-är-egentligen-född-1950" Sjödin twitter och jag var ju tvungen att börja vara lite aktiv. Jag kan ju trots allt inte vara sämre på att twittra än någon som har en mobil från tidigt 1700-tal. I vilket fall som helst är det mesta jag gör nuförtiden dock bara att retweeta saker hon skriver. Tycker verkligen ni ska följa henne. 
 
Vill ni följa mig finns jag här. Henne måste ni däremot följa (vansinnigt roliga människa), så klicka här.
 
// Lisa ji

Kommentarer
Postat av: Julia

Sötöge :)

Svar: Du kan vara(:
Lisa-Marie Sundin

2012-10-02 @ 07:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0