Don't come back anytime, you've already run me dry

Har spenderat tisdag till fredag i vackra sommar-Stockholm tillsammans med Becka och Emma. Vi har glidit runt på stan, shoppat litegrann, ätit göttigt, gått på bio, besökt Uppsala och Beckas nya lägenhet en snabbis, åkt tåg (<3) och haft det sjukt mysigt.
 
Men den stora anledningen till varför vi for ner var att Anton Hörnfeldt hade bokrelease på tisdagen för sin debutbok "Smalast När Hen Dör Vinner" (som finns att köpa på adlibris). Releasen höll till i Jini Sofia Fotostudio och det var ett sådant vackert evenemang. Så otroligt mycket kärlek under samma tak. Sedan blev det även modevisning från A.Hörnfeldt Creations på torsdagen. Jag är så otroligt stolt över den mannen.
 
Upptäckte att Hotell Continental (mitt och Beckas go-to-hotell när det kommer sig till Stockholmsvistelser) hade rivits. Inte undra på att det inte gick att boka denna gång. Blev väldigt chockad då jag först såg det. So sad.
 
Finisar.
 
Anton läste dels högt ur boken på releasen och sen höll diverse personer tal också. Så fint med alla kärlek.
 
Den otroligt duktiga Simone Glud spelade och sjöng vackert hela kvällen.
 
Modevisnings-pepp på torsdagen.
 
Den vackra designern som ni definitivt kommer att höra mer om i framtiden.

// Lisa - 'Cause you were always made to want it all.

Kommentarer
Postat av: Julle

Nää!! Brukade också bo på Continental innan pappa träffade Malin B. Trist! Var inte Sport-Malin med er?

Svar: Jag höll påp att få en hjärtattack när jag såg att det var helt tomt där! Jo, hon var där också men hon bodde på ett annat hotell.
Lisa-Marie Sundin

2013-08-10 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0