Nu sjunger kanske nån för mig, och kanske sjunger nån för dig ett sprucket, men ett hoppfullt, hallelulja

Ännu en julafton har nu passerat.
Haft några fina dagar här innan: Biokväll med Jessica och Daniel (Nya Hunger Games. Team Peeta!), tacokväll med Becka, julmusikskväll i Ullångers Kyrka med Emma och ex-grannen, spelkväll med Vigrens, Henke och Julia, uppesittarkväll (aka Love Actually-kväll) med föräldrarna. Är väldigt tacksam över hur fint jag får ha det såhär i juletid. Tänker på alla människor som inte har någon. Ta hand om er.
 
Idag var en väldigt fin och lugn dag trots lite planeringsmissar. Tomten kom med "inte 'N där Kent, utan 'N där Tomas", jag kom än en gång fram till att gravad lax inte är min grej och de sjöng "Decembernatt" vackert i kyrkan.
 

Ljuset på T:et var bara helt genialiskt.
 
// Lisa - Om sanningen ska fram så får den ljuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0