Film igår, stan idag

Hejsan :)
Igår var jag hos Jessica och vi såg som vanligt på film, haha :P
Vi såg "The Holiday" och den var EXTREMT jätte näpet bra! As gullig och Jude Law var as snygg! Vi skulle se Armageddon innan men det var något fel på DVD skivan (som btw, var sprillans ny!) så jag blev ganska sur... O.o
Sen gjorde vi Kladdkaka (mums ^^,) och såg på Prison Break... AS bra avsnitt, stackars Mahone, han var extremt mobbad :( men han och Michael "chattade" med varandra på slutet (Michael trodde dock att det var Sucre han skrev till :P)  Jessica sa det och jo det kommer bli en väldigt ihoptrasslad säsongs avslutning O.O

Senare såg vi på "Face/Off", också den EXTREMT bra! Jag blev besviken först för John Travolta var den "Goda, mobbade typen" och Nicolas Cage var "Twisted, elaka typen" (Jag tycker att det ska vara tvärtom, klarar inte av Travolta om han inte är ond) Men sen bytte dom ju, så jag blev glad xD

 

Idag var jag i stan med mamma och köpte lite saker, bland annat nya skor :) Och konfa-kläder men det är "Top secret" för tillfället....



// Lisa
Castor Troy: Oh, bravo. Bra-fucking-vo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaw, gud vilka fina skor! =D

2007-04-11 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0