Jag är bara lite störd.

Hehe. Det är inte ofta jag kommer ihåg vad jag drömmer, men när jag väl gör det så är det alltid något sjukt. Fast det brukar alltid vara kul :)

Ikväll är det Smallville och såhär står det på tv.nu vad som ska hända:
Det är Alla Hjärtans Dag och Clark kysser sin drömkvinna och avslöjar sina kalla känslor för de andra kvinnorna i hans liv....
Vilka kvinnor? Han har ju bara EN vän!? o.O
Tydligen ska ha bli utsatt för Röd kryptonit, och det är därför han beter sig mindre Clark-ig... Det är sånt vi gillar, Clark är ju bara en stor tönt annars xD

// Mrs. Fichtner... alalalala

Kommentarer
Postat av: L

Jaa :) den är jättesöt!

2007-08-26 @ 13:46:55
URL: http://foreever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0