2007

Nu har det gått ett helt år till. Om mindre än 12 timmar börjar år 2008.

Jag kan bara säga att jag har lärt mig mycket det här året, både bra och dåliga upplevelser. 
2007 har varit året då jag knarkat sönder CDON.com, blivit besatt av en viss 51 åring, känt mer prestationsångest än någonsin, lärt mig att människor förändras vare sig jag vill eller inte och att man kan inte alltid få vad man vill men om man försöker tillräckligt mycket får man vad man behöver.
I början av 2007 lekte livet, jag åkat till Gran Canaria med mina kära grannar och det var jätte mysigt. Våren gled förbi och när det blev pingst Konfirmerade jag mig.
Skolan slutade och hela sommarlovet låg framför mig, med sol, bad och allt annat som hör till sommaren. Men det var ju, som ni vet, inte speciellt bra väder, så jag tillbringade mycket av sommaren inomhus. Det ända produktiva jag gjort på sommarlovet var att jag tog EU-moppe körkortet. Jag blev så stolt när jag äntligen var klar, dock att jag inte hann köra så mycket.
Skolan började igen och det känndes lite overklige, att börja 9:an var inte alls så kul som jag trodde. Veckan efter vi började skolan blev det kallt, och värmen kom aldrig tillbaka. Hösten blåste förbi och helt plötsligt började det att snöa.
Hela december har varit mysig och nu är det årets sista dag. Jag kan inte förstå det.

Jag vill bara säga tack till alla mina vänner, ni är änglar med guldvingar.

Årets bästa händelse: Min födelsedag, jag hade så otroligt mysigt.
Årets värsta händelse: När jag dansade med en uteliggare i Stockholm. Jag har fått men för livet.
Årets film: Pride and Prejudice. Lungt den vackraste filmen som finns
Årets skådespelare: William Fichtner. Kommentarer är överflödigt.
Årets låt: Antingen Umbrella med Rihanna eller Over My Shoulder med Mike and the Mechanics <3
Årets bokserie: Gossip girl. Underbara Gossip girl. 
Årets besatthet: Is-kaffe, TV-serier, mysbyxor och söta pojkar.
Årets TV-serie: Prison Break såklart. Andra säsongen var bättre än någonsin. Bubblare: Dexter och House
Årets upptäckt: Jag tänker för mycket. Vissa människor ljuger för mycket. Andra människor är helt perfekta.

image294

// Lisa - Och jag lovar mig själv ännu en gång, att inga löften ska lämna dessa läppar.

Kommentarer
Postat av: Erika

men lisa, ja som trodde att du gillade den där uteliggaren ;D haha

2007-12-31 @ 13:36:13
Postat av: Jakob

Syrran och mamma har nyss sett Pride and Prejudice och jag tycker den var skitseg och att Darcy hade 0 utstrålning
plus att den är 5 timmar och 27 minuter =/

2007-12-31 @ 20:26:28
URL: http://jakobi.blogg.se
Postat av: Becka

Året har gått as fort :o Men Gran Canaria ägde mest

2008-01-01 @ 22:53:07
URL: http://majsbecka.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0