Fästingar....

Hmm, jag hatar fästingar. Två har suttit på var sin av våra katter och en var på diskbänken. Jag är extremt rädd.

Igår då hyrde ju jag och Anton film, The Prestige.  Den var snuskigt bra och precis som Jessica sa så var den en väldigt smart film, som man blev tvungen att tänka till lite. Idag så kom Anton hit på kvällen för att se Gilmore Girls. Faktist en serie som jag inte följer men det har nog mest att göra med:

1. Jag tycker inte om kanal 5, Tv 3 är bättre.
2. Den är inte i min smak ( = för alldaglig. Jag tycker mer om övernaturligt eller missförstådda män/gubbar ?)

Nä, ikväll skulle det bli House-tittning men det slutade med att jag pratade med Cill i telefon i över 2 timmar.  Det gör inget för Cill är mycket roligare att prata med än att se på tv :) Jag kan väl titta på House imorgon istället.

image111

// Lisa fick en nyhet idag som hon kommer skratta åt i flera dagar. Och ja, han är död....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag fick en fästing för 6 veckor sedan, plockade ut den men det kliar fortfarande :/ haha

2007-07-18 @ 11:50:50
URL: http://dependence.tjejsajten.se
Postat av: Cill

Jaha, oj. Jag visste inte att det var House då. =O

2007-07-18 @ 17:31:45
Postat av: Sandra

Jag är faktiskt befriad från fästingar, faktum är att det inte finns en endaste en här uppe! :-) House är en serie jag starkt tänkt att börja följa, men jag vet inte hur mkt som gått.. funderar på att köpa eller eventuellt ladda ner (som jag själv inte kan, bara musik) serien.. Hur mkt har det gått av den egentligen? :o

2007-07-20 @ 18:50:18
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0