NEEEEEEEEEEEEEEJ! >.<

Okej, det här är inte bra :|
Jag har varit i stugan i helgen och sen när vi skulle fara hem och jag satt i bilen så ringde mobilen, och det var Jessica. Hon sa:
- AHHHHHHHHHHHH, Smallville börjar om en halvtimme! :D:D
FUCK tänkte jag, för jag, för det tar 40 minuter att åka hem... Jaha, jag ringde till min moster och bad henne att spela in det, men då kommer jag inte kunna se det fören  på torsdag! Jaja, jag får väl vänta då....

I stugan har jag inte haft så mycket för mig förutom att jag har sett på film och lyssnat på musik -.-' Men jag har sett på Nine Lives som jag köpte för ett tag sen. Jag såg den på den portabla DVD jag fick i Konfa present. Men, men, på framsidan står det att det är "Årets Crash".... OFTA!!! Jag vart as besviken på den. Jag brukar inte tycka filmer är dåligt, men den här hamnar i samma kategori som Stay. Stay är bara mysko. Nine Lives var ju för tusan helt sjuk.. Den hade inget slut ju! Den bara slutade och det kändes som om det fattades halva filmen. Dock att William Fichtner var med, han är en ruskigt bra skådespelare, men hans karaktär SÖG ALLT! Helt sjuk... Jag är jätte sur på den störda filmen o.O

image76

En rolig sak som hände var att Anton ringde när klockan var typ kvart i två på natten. Mina föräldrar blev väldigt nyfikna vad han ville... xD

// Lisa - Andrew är iallafall bättre namn än Flanagan...

Kommentarer
Postat av: Becka

oj då :o nån gång får jag väll se hur dålig den egentligen är x)

2007-06-05 @ 20:55:58
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

smallville. (L) jag satt i alla fall jättemycket bänkad framför tv:en :D har du sett avsnittet nu då? :O

2007-06-08 @ 18:10:16
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0