SMALLVILLE!!

Ojdå O.O
Förra söndagen så missade jag säsongspremiären av Smallville... Det var ju mobbat. Men iallafall så såg jag första avsnittet idag för min moster hade spelat in det på videoband. Men eftersom våran nya tv inte är ihopkopplad med videon (jag vet inte ens om det funkar..) så for jag hem till Jessica och såg det. AS BRA AVSNITT! Lex var extremt snygg som Zod, värsta snygga skinkappan hade han också. Het Het Het! Sen efter det så Jecka och jag på det avsnittet som gick på tv idag också. Det var bra men det märks att Smallville har ändrats lite, det är liksom mer. Mysko nu? Men Lana suger som vanligt och Lionel är läskigt. Clark är elak och Lex äger! Lex Lex Lex Lex Lex. Oj...
Sen for jag hem för jag ska ju till Ö-Vik på trafikskolan imorgon och ha en lektion med EU-moppen ^^, När jag kom hem ränkte jag "Jag kanske ska se en film?" Oj vad ovanligt xD Men iallafall. Jag skulle prova om Armageddon funkade för den var ju trasig förut fast den var sprillans ny. Oj jäklar, den funkade!! :D Jag blev as glad och såg hela filmen då. Den är väldigt mäktig och William Fichtner är ju med <3 Han är ju också AS het! Peter Stormare är ju också med, men han är ju rätt... Ful? Men hans karaktär äger ju, fett mycket rolig. Wiiie. o.O Men iallafall. Hoppas alla har haft en bra kväll, för jag vet att jag har haft det ;)




Lev Andropov: Excuse me, but i think i know how to fix this.
Watts: Move it! You don't know the components.
Lev Andropov: Components. American components, Russian components, ALL MADE IN TAIWAN!

// Lisa - Houston, YOU have a problem.

Kommentarer
Postat av: Becka

Gaaah O_o Lisa vi måste se Armageddon ^-^ Va kul med trafikskola :D Andreas såg dig när du skulle åka till övik och min mormor såg dig på Ica.. Känn dig förföljd! O_O

2007-06-12 @ 15:48:04
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0