Serie-besatt

Ja, eftersom jag hade mycket fritid idag, för vi har inge mer prov tills vi slutar skolan, så ville jag se dom 4 sista avsnitten på säsong ett av House. Dom var JÄTTE bra! Åh, sådär små sorgligt som det ska vara i avslut (Annars är det ju ingen mening att kalla det "säsongsavslutning" om det inte är lite näpet sorgligt). Nu är jag väldigt sugen på att köpa säsong 2 också men den var tydligen tillfälligt slut på CDON :/ Får väl vänta tills den kommer då, för jag ska ha den :) Jaja, House är faktist en av mina nya favorit serier och den är verkligen sådär Gråt-Perfekt. Jag hänger verkligen med i serier jag gillar så det blir som att man glömmer den där gråa vardagen och när man ser på dom, så blir det som man står där när House går haltande runt i korridoren med sin käpp, när Clark tar sin första flyg tur eller när Betty går runt med dom där otroligt sjuka kläderna :P Det är ett så bra tidsfördriv och jag blir så glad av det. Visst börjar det bli lite mycket, men jag kan få det att funka. När världen inte är som man vill att den ska vara så kan man alltid försvinna, iallafall för ett litet tag. Dom finns alltid där, och kommer aldrig att försvinna. Något man verkligen kan lita på, vad som än händer. Tänk om livet var en tv-serie. Gud vad alla skulle ha kul då...

// Lisa - Tv-Serier räddar min vardag :)

image62
Jag saknar Smallville....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej innan jag läser inlägget hära. Jag såg bilden på Lana & Lex först och tänkte typ "vilken underbar bild. :')" men jag skoja bara, uscha x_x man ska inte tycka sånt om dom två, iaf inte dom två tillsammans. x_X

2007-05-22 @ 22:59:19
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Smart sagt hörru.. :) Jag har också tänkt på det dära. Sen är det ett perfekt tidsfördriv - ja. :) Det känns lite knepigt för mig nu att börja kolla på nåt nytt.. då måste jag ju hoppa i mitt i serien. :/

2007-05-22 @ 23:03:42
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0