AHHH!?

Okej. Okej. OKEJ!?
Prison Break äger mest i hela världen.
Bellick var äcklig, Michael var sitt gamla smarta jag igen och Mahone blev förföljd av en läskig Haywire i sina hallucinationer. Stackars liten, dock att han totalt ägde ut Michael i slutet.

(Mitt i en reklam, under mitt och Jessicas punktliga telefonsamtal om Prison Break.)

Jessica:
Är det bara jag eller svettas Mahone väldigt lite? Asså, han är ju svettig och sånt i ansiktet, men han är ju inte lika svettig på ryggen som Michael och dom...
Jag: Det är därför han är söööt!
Jessica: Vad har det med svett att göra?

// Lisa - Just dandy.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vad smart du är, Lisa. XD

2007-11-13 @ 19:29:54
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0