Daniel luktar globen och Mattias är "mysig"

Nu har det gått ännu en Idol delfinal och Idolerna blir ju bara bättre och bättre. Dagens tema var Gospel och Carola var extra jurymedlem. Jag hade lite fördomar mot själva gospel teamat, men det var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Andreas och Mattias hängde löst och det slutade med att Mattias fick lämna Idol. Daniel var extremt snygg, speciellt i den där konstiga svarta halsduken han hade. Dock att han svettades så mycket så han var tvungen att byta tröja tre gånger. Haha.

Bäst i kvällens idol var:
Marie, Daniel och Amanda. Dom är redan stjärnor i mina ögon <3

Sämst i kvällens idol var:
Mattias. Han sjöng The worlds Greatest av R.Kelly.... Han var super tråkig.

Sen måste jag bara säga att Carola är som en tråkig präst. Jag hatar henne, hon är ju jätte läskig O.O

// Lisa - Ingen av oss heter Gösta, så rösta inte på han och Globen är rund, Globen är rund.

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag är rädd för Carola, hon tror ju att hon är världens stora drottning eller nåt. o.O

2007-11-17 @ 01:29:33
Postat av: Sandra

Hoppsan då. Jag missade visst det. Men ÄNTLIGEN åkte den där sprätten ut.

2007-11-17 @ 19:00:55
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0