Kan någon gissa vad jag har gjort ikväll?

Oj vad svårt, jag har ABSOLUT inte sett på film :)
Nej, nej. Jag förstår verkligen INTE vart du har fått den idéen ifrån... Haha.

Jag har sett på Nära och Kära (Prime) som jag köpte för ett tag sen. Den var rätt bra, dåligt slut. Handlade om en kvinna som nyss skilt sig och träffar en 14 år yngre man. Det blir lite problem när det visar sig att hans mamma är hennes Psykolog. Pinsamt värre...
Sen har jag sett på The Good Girl som gick på fyran ikväll. Den har jag sett förut, men det stod mellan den och Ladder 49 (som jag också sett), men jag ville hellre se på The Good Girl. Jennifer Aniston spelade huvudrollen, hon är bra.

Hmm. Nu ska jag se på Pride and Prejudice. Igen. Igen. (Jag såg den igår med) Jag kan helt enkelt aldrig bli less på den filmen, så OTROLIGT bra! <3

Dagens Låt:
Leona Lewis - Bleeding Love



// Lisa - In the end the girl and the boy run away together into the wilderness, never to be heard from again.

Kommentarer
Postat av: anja

Jag såg också på the god girl.
Hoppas du får en mysig kväll, kram kram

2007-11-18 @ 17:36:33
URL: http://fashionisforprincesses.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag kan inte kolla på samma film 2 ggr. ^^ Eller nu förresten har jag börjat se på Live free or die hard IGEN bara för Jimmys skull för han ville se den. Nog för att jag somnade under filmen. x) Vi får väl fortsätta se den en annan dag.

2007-11-19 @ 08:37:05
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0