Nej.... Nu blev det ju så himla fel.

Idol var jätte bra, det var Disco tema, precis vad jag behövde :) Blev på mycket bättre humör.
Alla var super duktiga och den som åkte ut var Kristoffer. Jag vet inte vad jag ska säga. Bara,
jag kommer att sakna Kristoffer. Andreas borde ha åkt ut istället.

Bäst ikväll var:
Marie Picasso. Sjöng Ain't nobody av Chaka Kahn. Jag kan bara säga UNDERBART!

Kvällens överasskning:
Andreas. Han sjöng Upside down av Diana Ross. Bra låtval ;)
Mattias. Han sjöng This is it av Melba Moore. Typiskt han låt, därför blev det bra.

Sämst:
Amanda. Jag är besviken på dig.

Såg på Ugly Betty innan idol, det var ett jätte bra avsnitt. Jag stör mig på att Henry och Betty aldrig blir tillsammans...

// Lisa - Ett ord. Revansch.


Kommentarer
Postat av: anna

Jag hejar på Marie!

2007-11-10 @ 16:54:26
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: Emelie-Marguerite

USCH, jag hatar clabbe, en hemsk människa..

2007-11-10 @ 17:36:50
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0