Ooopps :)

Cill säger att jag skriker mycket när jag ser på Prison Break.... Jag förstår inte vad hon pratar om, Host Host.

Prison Break var bäst, alla var lika svettiga som vanligt, T-bag var lika charmig som vanligt och Mahone var skit snygg och smart. Precis som vanligt ;)

Praon har gått bra idag, dock att jag råkade dumpa Elin i Ö-vik och det var verkligen inte meningen. Pinsamt för mig, inte för dig.

Whistler: I suppose you were married to the job, drank too much, rabid insomniac. Typical lawman.
Mahone: Yep. Just like you reek of live bait, have a girl in every port, tell fish stories, or so I've heard.

// Lisa - Nån här gillar sjöstjärnan + fler. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0