Bajs på MIG!

Jag håller på att somna.
Jag är sådär super duper trött, men eftersom jag är så besatt måste jag sitte uppe och titta på Shark ikväll. Bajs på Shark med. Och jag har försökt träna in den där dumma läxan vi fick på den där dumma navigationskursen jag går på. Jag hoppas att ingen annan har tränat heller, då är jag iallafall inte ensam om det. Sen håller mina katter på att döda mig med deras söta blickar. Dom vill ha mat och dom vill gå ut, men det får dom inte för dom ska till djursjukhuset imorgon och operera sig :S Hoppas det kommer gå bra. <3

// Lisa - TRÖTT!

image175

Kommentarer
Postat av: Elin

Naa, stackare.. Jag är inte ett dugg trött så jag vet inte hur det här ska sluta. Jag brukar ju sussa sött vid den här iden på dygnet..

2007-10-08 @ 22:52:12
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Ante

Jag har pluggat ;)

2007-10-09 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0