SHARK!!

Oj.
Såg nyss på sista avsnittet på säsong ett av Shark. Min snälla moster hade spelat in det förra veckan och nu när våran video funkar igen så kunde jag se på det <3 Inte någon speciellt bra avslutning, men bra avsnitt. Dock att jag blev jätte rädd för Sebastian (James Woods) när han berättade den extremt smarta/läskigt besatta saken han hade gjort... Jag satt och gapade framflör tv:n i 10 minuter. O.O

Wayne: Sebastian. We're not so different...you and I.
Stark: Let's just say I learned to channel my obsession in a more positive direction.

image196

// Lisa - PRISON BREAK IMORGON!!!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Wayne: Sebastian. We're not so different...you and I.
Stark: Let's just say I learned to channel my obsession in a more positive direction
trodde han hette shark haha:P

2007-10-22 @ 17:11:33
URL: http://jakobi.blogg.se
Postat av: Elin

Haha, men det är ju lite mer liv än mig. Du har i alla fall någon att tänka på.;)

2007-10-22 @ 17:35:28
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0