Tomorrow is that day. That day that will change everyone's life forever.

Idag har jag skrivit klart min uppgift om Panama. Wiiiie. Sen har jag fixat så att TV'n funkar igen!!! Och det var på tiden, för det är ju säsongs start för Prison Break imorgon! O.O AHHHHHHHHHHHHHH! Jag längtas AS mycket. William Fichtner <3<3<33<33 oj. alalala.

Det var Smallville idag, jätte skumt avsnitt. Jimmy drömde i typ 40-tals stil och Lana blev skjuten. Sen fick man reda på att Lana bara är gift med Lex för att Lionel tvingade henne, för annars skulle Lionel skada Clark med grön kryptonit och Lana älskar ju Clark så hon är alltså tillsammans med Lex istället då, som hon inte älskar. Bajs på HENNE! Lite invecklat. Men bara lite :)

Clark: You're holding back something from me, aren't you? Chloe, I can't believe you'd lie to me.
Chloe: I can't believe you didn't hear the deafening irony in that sentence.

image195

// Lisa - It won't stop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0