W.T.F <3

Idag har jag inte haft det minsta ont i huvudet.
Jag har suttit och kollat på lite avsnitt av Invasion och jag har kommit på varsin för och nackdel med att ha slappa kläder hemma.

Fördel:
Det är mysigt och man slipper känna att det är obekvämt. Rörelsefrihet.

Nackdel:
Den blir rejält pinsamt om det kommer något, för mina sunk-kläder är SUNKIGA!
Idag kom min farbror och hans fru hit. Jag gick ner i världens sunk-kläder för jag satt och kollade på Invasion uppe och då såg jag att min kusin Jörgen var här med. Det blev extremt pinsamt. Jag sprang upp på mitt rum så fort jag kunde.

Nu ska jag se på en film med William Fichtner (Blir NÅGON förvånad??) som går på TV 1000. Den heter The Chumscrubber om någon har lite att göra och har TV 1000, se den! :)

// Lisa - Som bara är liiiiiiite besatt av William Fichtner.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tkr William bla bla bla är med överallt ju, han måste ju ha gjort typ miljoner filmer? x_x

2007-10-29 @ 20:14:12
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0