Earth still is my favourite planet.

Hm...
Idag hade vi SO prov, och det gick faktiskt ruskigt bra! Jag är iallafall nöjd med det. Sen när jag kom hem så gick jag ut på en promenad, det var ju så jätte härligt väder. Ikväll har jag sett på två filmer, den första jag såg var The Black Dahlia. Den var jätte skum. Den första timmen var jätte seg och sen blev den ganska bra på slutet. Scarlett Johansson var med i den, jag tycker om henne. Sen har jag nyss sett en av filmerna jag beställde i veckan här, Down With Love. Den var jätte rolig, fast slutet blev lite komplicerat. Föressten, SAW går ikväll klockan 22.55 på 5:an. Alltså den första filmen. Helt klart en äckligt bra film :)

image154
Ewan McGregor är för söt.

Dagens låt:
Rob Thomas - My, my, my

// Lisa - But this "Down with love"-chick is too busy? Doing what? Eating chocolate?

Kommentarer
Postat av: Alex

Ser du på saw kommer du att bli rädd ju och gömma dig på soffan D:
(:3) <-- en sne säl.

Postat av: Elin

Ja, och Nisses. ;D Jag har velat se The Black Dahlia jättelänge nu, den verkar ju jättebra.
Huh, saw. Nej tack..

2007-09-22 @ 11:12:04
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Sandra

Lisa, William Fichtner, William Fichtner!!Hallå?! :O

2007-09-22 @ 17:26:26
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0