Gå på skattjakt efter numret 23

Heeej!

Nu har jag inte bloggat på ett tag för, som någon säkert har räknat ut, har jag varit hos Jessica.
Men i torsdags for jag hem tidigare från skolan för att åka på trafikskola och gå Handledarutbildning med min mamma. Jag fyller ju 16 snart och då får jag ju börja övningsköra. Efteråt käkade vi på Subway <3

Hos Jessica har jag haft jätte kul, vi har sett på film:
* Constantine (Keanu Reeves + Vingar + Djävulen = EN SJUKT BRA FILM!)
* Carrie (Stephen King film. Sevärd, men liiiiite för gammal för min smak)
* I Sanningens Spår - In My Father's Den (HELLLLLOOOOOO MR. DARCY ifrån Pride & Prejudice <3)
* The Hichter (Sean Bean är verkligen med överallt)
* The Number 23 (Jag höll på att leta upp massa 23:or efter det, och jag lyckades väldigt bra. Jessica uppskattade inte riktigt mitt letande xD)

Jag vill bara tillägga att det roligaste var efter att jag och Jessica hade sett The Hichter (Som handlar om en liftande Sean Bean som mördar folk på ett väldigt effektivt sätt) så gick vi till Preem. Jessica tyckte att en kille i lastbil stirrade konstigt på henne så hon fick lite panik. Jag tyckte att det var kul så jag började peka på han. Men då började lastbilen köra iväg och och vi stirrade. Liiiite läskigt.

// Lisa - Hell wants him. Heaven won't take him. Earth needs him.


Kommentarer
Postat av: Cill

Haha, jag fattar inte att ni orkar se så mycket film. xD Jag såg en halvtimme av Morden i Midsomer igår och jag blev alldeles slut. xD

2008-04-19 @ 13:33:17
URL: http://cills.blogg.se
Postat av: alexandra

vad härligt =)

2008-04-19 @ 13:35:57
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahaha, vi måste ha nån ultraviolett-film-skydds-mekanism gissar jag på ;D haha. Jag märkte att du missade några filmer, The nun, Jesus christ superstar? haha, piiiiinsamt att se så mkt film att man glömmer bort vilka ;) haha. (L)

2008-04-21 @ 18:01:57
URL: http://Jecka1337.blofgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0