Who died and made you fucking king of the zombies?

En ny vecka, herregud vad tiden går fort. Det är väl bara knappt 40 skoldagar kvar till skolavslutningen. Sen slutar jag nian och börjar ett helt nytt kapitel i mitt liv. Gymnasiet. Vemodigt, men det känns rätt så skönt.
Imorgon är det dargen D. Dagen då jag får veta om jag kommit in på det Gymnasiet jag vill gå på eller inte. Jag har lite smått panik måste jag erkänna. Men Anton har fått mig på bättre humör men jag är fortfarande sjukt nervös. Herregud, tänk om jag inte kommer in?? Jag kommer att dö...

Dagens (UNDERBARA) Låt:
Daughtry - Over You

Ikväll är det Prison Break <3

// Lisa - Jag kan höra bröllopsklockor ringa ;)


Kommentarer
Postat av: Becka

om du inte kommer in så får du gå i Kramfors x'D Btw, den där låten är sjukt fin (L)(L)(L)

2008-04-14 @ 21:37:43
URL: http://www.stillmyworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0