A mother. A daughter. Three possible fathers. Take a trip down the aisle you'll never forget

Jag äger i monopol. Eller inte xD Haha.
Ännu en dag har gått och den har spenderats med att först spela Monopol med Becka och Anton medans han bjöd på frukt och is-the. Sen åkte jag och Anton en vinglig moppetur och kom nästan hela vägen hem till mig (Han fick slut på bensin i slutet av våran backe). Vi åt och sjöng SIngstar. Jag fick nämligen lite saker med posten idag som jag har beställt, lägger ut bilder imorgon.

Sen for jag, mamma och Anton på bio och såg Mamma Mia med Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth och Stellan Skarsgard. Den var sjukt bra verkligen, feel good film av högsta kvalitet. Musikaler är alltid något som går hem hos mig och Mamma Mia var både en otroligt söt film och en sjukt kul film. Jag och Anton satt och tok skrattade i slutet när alla dansade runt i tighta ABBA kostymer (Nu tänker jag på Killarna/gubbarna, som verkligen såg ut att trivas i dom) Haha. Väldigt sevärd film. Dock att Colin Firth verkligen INTE kan sjunga. Och klaga inte på Pierce Brosnans sång röst, den är bara charmig.



// Lisa - We danced on the beach, kissed on the beach and dot, dot, dot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0