Hejdå Sommar, Hejsan Gymnasiet

Imorgon gäller det. Då börjar jag en ny skola med helt nya människor, och det ska bli rätt så spännande. Just nu är jag inte nervös men imorgon kanske jag är ett nerv-vrak?

Det här sommarlovet har nog varit det bästa hittills, helt lugnt. Men det har gått alldeles för fort, som alltid när det är lov. I början av lovet så tänker jag alltid "Men vadå, jag har ju hela lovet på mig att göra det", men ändå så sista veckan kommer jag på "Vad har jag egentligen gjort?". Och då kommer jag alltid på en massa saker jag hade velat göra men aldrig gjorde för jag tänkte att det kunde jag göra senare.

Men en sak som har varit annorlunda den här sommaren att nu när den är slut, så flyttar (nästan) alla kompisar åt olika håll för att gå på en utbildning dom har valt. Vemodigt, men jag är stolt över alla som vågar släppa det trygga livet och ge sig ut i världen ;)

Men, jag är nöjd med sommaren och nu kommer höstan med allt vad det innebär: Att få krypa upp i soffan med en filt, en kopp varmt te och en bra film medans regnet öser ned ute. Ha en underbar söndagkväll!



Dagens låt:
James Blunt - Carry you home

// Lisa -  Trouble is her only friend and he's back again

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till nu, du kommer klara det alldeles utmärkt för du är så bra på alla sätt och vis. :D Mysigt med sol och värme, här var det kallt idag.. Fast det är väldigt fin kvällssol nu, solen är uppe längre än hemma.. (: Kramar Elin. <3

2008-08-24 @ 19:31:57
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Marie

tackar tackar! =)

2008-08-24 @ 20:17:33
URL: http://mariedanielsson.blogg.se/
Postat av: Marielle

:'( Fan jag kom just på hur mycket jag saknar dig och alla andra! Kom ihåg när jag kommer hem ska du regera skolan! Oo Ta capen!! Hahaha

2008-08-24 @ 23:19:17
URL: http://jasinto.blogg.se/
Postat av: Elin

Tackar. ^^



Jag förstår att du är nervös, men det kommer gå bra. :D



2008-08-25 @ 08:38:15
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0