Oh my god, I am WAY too stoned for this!

Igår kväll kom Dexter (a.k.a Jessica) hem till mig för lite filmtittning, Dextertittning och chipsätning. Ooooops, överraskad?. Det var typ år och dar sen vi umgicks (känns det som iallfall). Vi hade supermysigt och vi har sett dessa filmer:

Identity (Jag. Älskar. John. Cusack.)
Creepshow 2 (Den var rätt så kul, men inte det minsta läskig. Tyvärr Jessica xD)
The Texas Chainsaw Massacre (2003) (Jag började faktist må lite små illa. Den var bra som tusan. Dock att alla ungdomar var korkade, som dom alltid är i skräckfilmer)
Drillbit Taylor (Rolig film, och bad-asset (Alex Frost) var världens dreggel varning)
Pay it Forward (Jag. Älskar. Kevin. Spacey. Han är en så superduperäckligtbra skådespelare <3 Dock var det ett sug slut som inte alls passade)



Sen såg vi ju även på Dexter. Det var ett sjukt bra avsnitt. Jag kan inte FATTA att Debra kysste han den där FBI agenten som är typ 65 och är värsta Wannabe Mahone. Det var nästan lika pinsamt som när den där tjejen kyssta Freddy Krueger i Nightmare on Elm Street 2. Och sen blev Doakes jätte ägd!

Sen det faktum att jag och Jessica var uppe till 5 har inte så mycket med saken att göra :)

// Lisa - When I was going up the stairs, I met a man who wasn't there. He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away.

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, jag tyckte Identity var jätteläskig. O.o Och det där på slutet ger rysningar.. Fast det lär ingen annan hålla med mig om. xP När kommer du i morgon förresten? :) Kram. <3

2008-08-19 @ 20:03:52
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0