How can you believe your eyes when they're not yours?

Jag har haft lite saker för mig de senaste dagarna och snart börjar skolan så jag försöker varva ner lite nu. Jag kan inte fatta att jag börjar i övermorgon.

Torsdag:
Jag var i stan och klippte mig och sen på kvällen kom Jessica hem till mig för lite film. Ooopps. Iallafall så hade vi mysig och han se 4 filmer
* Mumien
* Mumien - Återkomsten
* Reservation Road
* The Eye 

Mumienfilmerna var jätte bra, men nu har jag inte sett 3:an än (som alla säger är värdelös) så vi får se vad jag tycker. The Eye var lite obehaglig ända tills slutet, det är så himla typiskt att spänningen försvinner då...



Fredag:
Jag och Jessica vaknade, åt frukost och såg en till film: Butterfly on a Wheel. Det var en av de bästa filmer jag har sett på länge. Handlade om ett par som hade en dotter och var sådär titta-på-oss-vi-älskar-varandra-mer-än-något-annat-söta. Men sen blev deras dotter kidnappad och dom själva sitter fast i en bil med Pierce Brosnan som spelar "the bad guy". Han tvingar dom göra en massa saker som förstör deras liv.



Senare på kvällen så for vi upp till Clas för hans föräldrar hade grillfest. Så jag, Jessica, Clas, Henke och Andreas såg på film. Äntligen har jag fått se Team America! Hahaha, den var helt sjuk, men as kul.



Lördag (Idag):
Ja, idag har jag cyklat ut till Nationalparken. Det var inte planerat, jag ville bara ut på en cykeltur men jag bara fortsatte. Men, där ute har inte jag varit på typ 6-7 år och det var så sinnesjukt vackert. <3 Ikväll ska jag se på film och äta frukt.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

// Lisa - Bak. Derk-derk-Allah. Derka derka, Mohammed Jihad. Haka sherpa-sherpa. Abaka-la.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack. :P Jo, jag har det bra, hoppas du har det med! :D Ha så kul i morgon, skriv mycket på bloggen eller mail sen. :D <3

2008-08-23 @ 20:15:00
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Marre

Haha tackar! ^^ Jag gillar att va läskig clown Xp Och självklart att jag kommer ihåg den dagen (L) Fick ju skiitont i ansiktet senare den dagen, fick smörja in hela ansiktet och de stack som fan. Saknar dig asmycket, längtar tills du kommer och tar min chipspåse (HAHAHA) Eller kanske tills jag kommer upp istället (L) :D

2008-08-23 @ 20:20:02
URL: http://jasinto.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mmm, film <3 thihi. Vi hade det supermysigt iallafall! Lycka till på skolan imorgon! <3 :)

2008-08-24 @ 16:51:13
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tyckte det var lite skönt att the eye slutade som den gjorde, då kändes den mer god på nå vis. då kunde jag somna lättare haha!

2008-08-24 @ 18:04:16
URL: http://chiicka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tyckte det var lite skönt att the eye slutade som den gjorde, då kändes den mer god på nå vis. då kunde jag somna lättare haha!

2008-08-24 @ 18:04:22
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0