Imorgon söndag, klockan 15.55, på SVT2... SITT FRAMFÖR TV:N DÅ!

Nu har alla ni små töntar som ännu inte har sett den ultimata filmen någonsin (Stolthet och Fördom från 2005) en gyllende chans imorgon klockan 15.55, då detta bevis på perfektion ska gå på SVT2! Jag vet inte hur många gånger jag har sagt åt alla jag känner att ni ska se den, men för guds skull, använd två timmar av era liv och titta på detta mästerverk, ni kommer inte att ångra er! <3<3<3<3<3

SE DEN! SE DEN! SE DEN! SE DEN! SE DEN!



// Mrs. Darcy

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha låt mig gissa, du kärar ner dig i Mr. Darcy varenda gång du ser på den filmen. :P Men jag såg den idag, för första gången. Tack vare dig. :D Och den var jättefin! :D

2008-12-28 @ 20:31:20
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0