They only met once, but it changed their lives forever

Ikväll ska vi bort till Kent's (våra EX-grannar) på andra sidan viken för Kent himself fyller år.
Så medans jag väntade på att klockan skulle gå idag så har jag hunnit se en film. Jag slog över på TV 4 film där The Breakfast Club gick. Jag har tänkt att se denna film i flera år men har aldrig riktigt kommit mig för.

Nu förstår jag verkligen varför denna rätt så simpla film blev en sådan succé. Dialogen var underbar helt enkelt och deras bakrund var genomtänkt och träffsäker.
Handlar om fem ungdomar som får kvarsittning en hel lördag. En idrottsman, skolans drottning, rebellen, nörden och en riktigt annorlunda tjej. Bråk, skratt och en hel den gemenskap. Rekomenderas varmt <3



// Lisa - We're all pretty bizarre. Some of us are just better at hiding it, that's all.

Kommentarer
Postat av: Ante

We are expecting you!

2008-12-27 @ 16:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0