I hope to afford you more clarity in the future

Idag har det varit en riktigt slapp dag. Vaknade klockan två med lite halsont, och allteftersom dagen gick fick jag mer och mer hosta. Men, jag har bara segat hela dagen så det har gått bra. Tre filmer har jag hunnit med också:

* Picture Perfect (Med Jennifer Aniston och Kevin Bacon, varav Bacon spelar en äkta skitstövel)
* The Jackal (Med en iskall Bruce Willis och en överdrivet snygg och charmig Richard Gere)
* Stolthet och Fördom - Pride and Prejudice (Den ultimata filmen. Någonsin <3<3<3)



Alltså, jag ÄLSKAR verkligen Stolthet och Fördom. Jag har sett den ett X antal gånger och jag älskar den bara mer och mer för varje gång. Dock att jag blir såklart lite less på den emellanåt, men den underbara känslan brukar alltid komma tillbaka <3

// Lisa - All these things I am willing to put aside and ask you to end my agony.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0