You pierce my soul. I'm half agony, half hope

Dagen "före" har bara flugit förbi och tekniskt sett är det ju faktist julafton nu. Men, det är inte RIKTIGT julafton fören man har somnat och vaknat en gång. Iallafall har jag hunnit byta julklappar med Marre och Jessica idag och sett på lite filmer:

♥ En Andra Chans - The Family Man
(Med Nicolas Cage. Trovärdigt och en riktigt "springa-till-flygplatsen-och-hindra-kvinnan-i-mina-drömmar-från-att-försvinna-ut-ur-mitt-liv" scen <3)
♥ ELF (Komedi med Will Ferrell. Sjukt kul om en människa som blir uppfostrad av tomtenissar)
♥ Övertalning - Persuasion (Jane Austen roman. Otroligt mysig och hjärtskärande)
♥ Min bästa väns bröllop (Med Julia Roberts. Handlar om en stackars sate som kommer på, fyra dagar innan han ska gifta sig, att hon är kär i sin bästa vän. Hon skyr inga medel för att vinna tillbaka honom. Lite sorglig men George, hennes homosexuella vän, lättar upp stämningen på slutet så man känner att allting är verkligen inte är totalt värdelöst <3)



// Lisa - It's amazing the clarity that comes with psychotic jealousy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0