Glad Alla Hjärtans Dag! <3

Den här dagen få mig att tänka.
Tänk dig det här scenariot: Du ska dö om en vecka, vad skulle du göra då? Vad skulle du säga och till vem skulle du säga det? När var senast du sa "Jag älskar dig" och menade det? Skulle du förlåta dom som gjort fel mot dig? Med vem skulle du spendera den här sista veckan? Skulle du bli en bättre människa? Svaret på sista frågan är jag ganska säker på att det är ja. Du skulle säkert bli en mycket bättre och mer kärleksfull människa. Jag vet att jag iallafall skulle bli det. Så håll inte alla din känslor inom dig, du mår inte bra av det i längden.

Hoppas ni alla får en underbar kväll med mycket kärlek.
Jag själv ska tillbringa kvällen med att äta kladdkaka och se på Brokeback Mountain, världens mest söta film <3 DET är vad jag kallar kärlek.


Min frukost älskade mig förra veckan.
Den här jordgubben fick jag bland mina frukostflingor.

// Lisa - Crazy little thing called love


Kommentarer
Postat av: Cill

Oj, vad fränt med den där jordgubben! =D

2008-02-14 @ 19:16:48
Postat av: Caspian

Men om det funkar för dig så är det ju inget fel med det (: Det är bara så mkt jag vill ha ut av livet, så jag tänker aldrig stanna. Jag fortsätter(:

2008-02-14 @ 20:27:28
Postat av: Jessica

thihihi, den där jordgubben i frukostflingorna förtjänar du verkligen! Glad alla hjärtansdag! (L)

2008-02-14 @ 22:09:52
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0