How about a shave?

Hejsan.
I fredags for jag och Jessica in till stan för att köpa lite saker och sen såg vi på bio. Vi såg Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street med Johnny Depp som för övrigt har en sjukt bra sångröst. Filmen var super bra, låtarna var bättre och det var ju bara så sjukt kul att se Johnny Depp skära upp halsar på folk. Senare på kvällen när vi kom hem såg vi på Jesus Christ Superstar 2000 som är den bästa musikalen i hela världen <3

Sen såg vi på de här filmerna med:

* Moulin Rouge (En till musikal, söt)
* The Perfect Storm (Den är så grymt sorglig)
* The Forgotten (En kommentar: FJOOOMMMMM!)
* The Messengers (Vi hyrde den, den var inte så läskig och för en gång skulle var "spökerna" goda)
* Wrong Turn 2 (Jessica tyckte den var värdelös, jag tyckte att den var as kul!)
* House on Haunted Hill (Hell House är ju exakt likadan. Många kända skåspelare, bl.a Taye Diggs och Geoffrey Rush)



Nu är jag hemma med Cill och vi ska väl inte göra så mycket idag tror jag, bara prata som vanligt :)

// Lisa - These are my friends. See how they glisten.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, FJOOOOOOOOOOOOM !!! Haha. Guuuuud vad rädd jag vart när hon flög iväg, haha ;D.
Dock att vi hade AS KUL!!
Men mest suuuck på Wrong turn 2 och dom som satt bakom oss i biosalen, haha ;D.
Kraaaam (L)(L)(L)

2008-02-24 @ 17:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0