In a future where freedom is outlawed, outlaws will become heroes.

Jag <3 Film

Ikväll har jag sett på Flashdance som jag köpte för ett tag sen. Den var väl rätt bra, om man gillar 80-talet med permanentat hår, klarblåa tights och att alla tjejer hade "body's" som var väldigt högt skurna.
Nyss såg jag på Cubic: Equilbrium med över att halvt dussin skådespelare jag kände väl igen. Bl.a:

Cristian Bale (Batman i Batman Begins)
Emily Watson (Hon som spelar den där tjejen som är blind i Red Dragon)
Dominic Purcell (Lincoln ifrån Prison Break)
Sean Bean
Angus Macfadyen (Jeff i SAW 3)
Och jag får inte glömma den alltid lika heta, alltid lika underbara: William Fichtner <3

Equilibrium var sjukt bra. Om det är en film ni ska se innan ni dör så är det den här. Skjutscenerna var super bra, Christian Bale gjorde en bra tolkning av en person utan känslor och är en av de få personer som kommer undan med bakåtslickat hår. Jag satt och skrek, som jag alltid gör till en film jag blir engagerad i.



// Lisa - "But I, being poor, have only my dreams. I have spread my dreams under your feet. Tread softly because you tread on my dreams."

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har bara sett början på Flashdance, men jag älskar 80-talsfilmer med dans. :) Haha, jag förstår att du satt och skrek med alla de där skådespelarna.. ;)

2008-02-15 @ 21:16:21
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Jessica

Oj hjälp vad många kända skådespelare i Cubic: Equilbrium, den vill jag också seeee!!! :D.
Kan vi inte se den ikväll (a) ? thihi. Kraam (L)

2008-02-16 @ 12:47:36
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0