Come on bring it!

National Treasure - The book of Secrets var mycket bättre än jag trodde. Nästan i klass med ettan, det ända minuset var att tempot var lite för högt, dom kom på för mycket för lätt. Men hey, det är film. Allt är möjligt :)
Riley (Justin Bartha) hade dom skönaste replikerna och så fort han öppnar munnen säger han något klockrent.

Just nu är jag så less på alla äckliga kärlekslåtar att jag kan spy.
Därför lyssnar jag på Cobra Starship - Snakes on a Plane (Bring it)

Ben Gates: I'm gonna kidnap him. I'm gonna kidnap the President of the United States.
Riley Poole: Wouldn't it just have been easier to make an appointment?

// Lisa - The greatest adventure history has ever revealed.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gärna med i min tävling. Har ett riktigt grymt pris värt ca 700:-

:)

www.mariavuitton.blogg.se

2008-01-13 @ 00:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0