Love is a force of nature

Jag älskar film.

Igår stack jag och Jessica in till stan för att shoppa bort lite pengar. Jag köpte en skjorta, filmen Down to Earth med Chris Rock, boken Vid hägerns skarpa skri och lite mer. Sen på kvällen såg vi på tre filmer.

* I Am Legend.
Det har snackats mycket om den här filmen, och jag har både hört dom som har sagt att den var bra och andra som har sagt att den var dåligt. Jag själv tycker att det var grymt bra. Will Smith passar verkligen för rollen.

* Brokeback Mountain.
Den här filmen såg jag för ungefär ett och ett halv år sen och då tyckte jag att den var rätt seg. Nu när jag såg den igen kan jag inte säga annat att den är så otroligt underbar. Gyllenhaal och Ledger gör kärleken trovärdig.

* Dead Silence.
Madde sa att den var as läskig, jag satt hela filmen och väntade på att det läskiga skulle komma. Icke en vattentät story och slutet var för likt Saw (Inte så svårt att förstå när han som har skrivit Saw har även skrivit manuset till denna film) Bäst insats gjorde Donnie Wahlberg (han som spelar Eric Matthews i Saw 2). Han var så sjukt rolig.



Dagens Låt:
Gustavo Santaolalla - The Wings

// Lisa - Jack, I swear...


Kommentarer
Postat av: Caspian

Tjusiga plagg (:

2008-01-27 @ 16:09:33
Postat av: Cill

Nej, Till är SÖT! xD

2008-01-27 @ 19:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0