One, two, Freddy's coming for you... three, four, Jason's at your door...

Freddy's Back !

Igårkväll for jag hem till Jessica för att kolla på Dexter. Bra avsnitt, dock att han börjar bli lite smått desperat.
Senare på kvällen så såg vi Freddy vs. Jason som vi har velat sett jätte länge! Den var faktist superbra, blev nästan mysig när dom blandade musiken ifrån de båda film-serierna som man har hört så många gånger. Jason sög fortfarande lika mycket som han alltid gör, och Freddy var lika rolig.



// Lisa - In our most paranoid moments we fear that everyone is talking about us.


Kommentarer
Postat av: Marre

Jag har faktiskt sett den :O XD

2008-07-29 @ 13:46:36
Postat av: Elin

Usch, dom ser läskiga ut. xP Okej, vad bra, jag kollade just på en buss och jag tar en som går 13.03 härifrån i morgon om det går bra. (:

2008-07-29 @ 21:44:23
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0