Everybody think's they're right in a war

Igår var jag hemma hos Jessica och vi  såg på film och hade allmänt trevligt. Dock kom vi på alldeles försent att Preem var stängt. Ingen glass den här gången :)

Vi såg klart på det otroligt starka och underbara Death Sentence med Kevin Bacon. Äckligt bra film som alla borde se och gråta till.
Sen såg vi på Jumper med Hayden Christensen och Samuel L. Jackson. Den var rätt bra, men för kort och ihopklippt. Dom hade kunnat gjort den 2 timmar istället, det hade blivit ett bättre slutresultat.
Efter den såg vi på The Last Legion med sötnosen Colin Firth. Vi trodde det skulle vara en riktigt krigsfilm på två och en halv timme men det var en kort krigs/komedi, dock väldigt bra.
På natten såg vi en fransk skräck - Frontière(s). Den var grymt seg i början men blev riktigt bra på slutet. Kändes lite som House of 1000 corpses.



// Lisa - If you don't want to tell me everything, that's fine. Just don't lie to me.

Kommentarer
Postat av: Cill

Haha, jo man kan simma. :)



Oj, du har sett massa film igen. Det är kul med film, men man jag får alltid huvudvärk när jag ser för mycket, x)

2008-06-23 @ 21:10:48
URL: http://cillftw.blogg.se/
Postat av: Marre

ok, din blogg är en filmblogg xP typ massa kommentarer om dom om allt :D men jag dgiggare den ;)

2008-06-24 @ 16:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0