Having to be a nice guy is the toughest job in the world when you're not

Jag blev ingen TV-kändis ändå. TV 4 visade inte ens någonting ifrån Star Wars utställningen. Äh, synd för dom... för när jag blir världsdiktator tänker jag skapa en egen kanal. HAHAHHAHAHHAHHAHA. oj.

Igår kväll for jag till Jessica och vi (BIG SHOCKER!!!!!) såg på film.
Först såg vi en film som jag köpte här i veckan. Where the truth lies - Sanna lögner med Kevin Bacon och Colin Firth (kan en film ha mer perfekta skådespelare?) Jag tycker att det var superbra, en film som tåls att se många gånger.

Efter det såg vi en thriller/rysare som heter Blackout. Handlade om 3 människor som fastnar i en hiss över en natt. På slutet visar det sig att den ena är en riktig psykopat, och det råkade just vara den personen jag hade gillat ifrån början.
Jag börjar misstänka att min framtida partner kommer vara en psykopat..... (:

 

// Lisa - Three strangers trapped. One killer dying to get out.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Spanien vann me 1-0 =)

2008-06-30 @ 09:36:24
URL: http://jakobi.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej, vad synd. :( Det är bara det att jag kan inte ha helgen efter min födelsedag längre för jag kom på att jag ska jobba i risökiosken då.. Men det kommer bli av, bara inte just den helgen. :) Och det var askonstigt att du inte var med på nyheterna, men har inte fyran några lokala nyheter då? :O

2008-06-30 @ 10:18:20
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Jessica

jaså du, du börjar "misstänka"? Alla vi andra är nog gaaaaaaaanska säkra på att du en vacker dag gifter dig med nån gamling eller psykopat redan, thihi :D Visfestivalen till helgen?

2008-06-30 @ 19:39:21
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0