Gossip Girl X2

Idag är jag jätte sjuk, jag fick feber igår. Det var ju inte så bra. Somnade till och med med MSN på, det gör jag alltid när jag mår dåligt. Jaja, jag såg iallfall på det avsnitt av Gossip Girl jag missade när jag var på Gran Canaria (Min moster var snäll och spelade in det) och sen såg jag på Gossip Girl avsnittet som gick på tv också.

Äntligen har Vanessa kommit med i bilden. Hon var mindre skallig och mindre konstig än hur hon framställs i boken. Men, vem av karaktärerna är egentligen likadan som i boken? Ingen. Men det tycker jag bara är bra ^^,
Daniel och Serena passar as bra tillsammans, Nate är rätt så patetisk, jag tycker synd om Blair och jag måste medge, jag tycker om Chuck. HAHAHAHA.... Alalala. (:

// Lisa - Looks like this little lamb needs to stay silent or else.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är Gossip Girl bra? Jag såg att den skulle börja för ett tag sen, men jag sket i att börja kolla. Har du INTE sett dom? :o Ojdå, jag som nästan trodde att kommentaren över din var just din kommentar. xD Du borde se dom, dom är riktigt bra och dessutom är Paul Walker äckligt snygg. x_x Uscha att vara sjuk, krya på dig!

2008-03-12 @ 13:09:21
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Alex

Jag fick också feber igår D:

2008-03-12 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0