Unlike animals, most of us have emotions clouding our vision

Det här börjar bli jobbigt, jag bli fortfarande inge friskare. Så det verkar som att jag inte kommer gå på skolan på hela veckan. Jag missar både klassfotograferingen och SO föredraget. Jobbigt. :P

Är det bara jag som har tänk på att i låten "We might as well be strangers" med Keane, låter sångaren exakt som Ewan Mcgregor. Det tycker jag är väldigt läskigt. Sen låter dom ganska lika i alla låtar. Keane kanske bjöd in Ewan att sjunga lite utan att någon annan vet om det? För Vårtis kan ju faktist sjunga, om du inte tror mig, kolla på filmen Moulin Rouge ;)

image397

// Lisa - AHHHHHH! Söt <3

Kommentarer
Postat av: Cill

Du missade verkligen nåt på fotograferingen idag! Fotografen såg EXAKT ut som Ewan Mcgregor!! Fast med glasögon, som han har i The Island.

2008-03-13 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0