You can't make your heart feel something it won't

Nu har jag skrivit klart mitt föredrag om Australiens storstäder. Eller nej, jag har skrivit kladden, renskrivningen ska jag göra imorgon och på onsdag ska jag ta ut stödord och träna in texten som en galning. Nu tycker jag att jag förtjänar en Pause, för:

1. Jag har jobbat i drygt en timme
2. Jag är klar med det jag skulle bli klar med
3. Jag känner mig lite sjuk så om jag blir sjukare kan jag ju bara stanna hemma och jobba. Dock att jag aldrig gör skolarbete när jag är sjuk, men ändå ;) Haha.

Jag längtar redan tillbaka till Anfi, jag saknar städerskorna som bara kunde spanska, alla resturangbesök, värmen, solen, radiokvällar och den där lyckliga känslan av semester <3

// Lisa - Ingen grekisk gud precis. Men underbar ändå <3

Kommentarer
Postat av: Becka

De där med grekisk gud, är de nån bok du läser? :o för jag har läst en som heter de ;)

2008-03-10 @ 21:36:14
URL: http://www.stillmyworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0