I'm your boyfriend now! Glwoosroosoaorwwooaoroa

Igår (lördag) så kom Elin till mig runt halv 3. Vi satt och pratade sen så lagade vi mat (vilket tog två timmar, haha) och sen så kollade vi på lite bilder.
När Elin for hem så for jag till Jessica och vi (SURPRISE SURPRISE!) såg på film :)
Vi såg på A Nightmare on Elm Street 2, 3 och 4. Jag tycker om Freddy Kruger, han är så häftig.



Idag så kom det några personer ifrån Ö-vik och kollade på Jessicas kattungar, som btw är aaaaaaaas söta <3. Sen bakade Jessica en chokladmousse kaka och vi såg på mer film:

Run fatboy, run (Med Simon Pegg (SÖT!). Han som är huvudrollerna i Shaun of the Dead och Hot Fuzz)
Superbad - Supersugen (Hur sjukt omogen får man bli!?)
The Devil's Rejects (Det är fortsättningen på House of 1000 Corpses. Äntligen en polis som vet hur man hanterar psykopater.)



Sen när jag gick hem träffade jag Henke och Emil på Henkes extermt snygga moppe. Haha.

// Lisa - True love isn't a sprint. It's a marathon.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag kunde aaldrig ha gissat att ni skulle se på film. x) Usch, Freddy Kruger verkar så läskig. :'(

2008-05-18 @ 22:05:16
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Elin

Haha, okej. XD Men du kommer ju bli något minst lika stort. :P Och tack. x)

2008-05-19 @ 16:34:40
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Jessica

I'm your boyfriend now! Glalalalalalala!!! Hahahahahahahahaha, Såååååå fuuuult ! XD. Dock att vi har många filmer att kolla på till helgen :D! Kraam (L)

2008-05-19 @ 18:20:05
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0