JAG HAR KOMMIT PÅ VEM JAG SÅG I LONDON!

Alla som känner mig vet att jag råkade krocka in i en kändis när jag och Anton var i London. Äntligen har jag kommit på vem det var!

Det var skådespelaren Bob Hoskins!
Han är med i bl. a Stay och, som mina vänner vet. så har jag hela tiden sagt att han är Butler i en film. Han är ju för tusan med i Maid in Manhattan och spelar "huvud butlern" där!

Nu undrar säkert någon hur jag kom på det nu? Det var ju tre veckor sen jag såg han. Jo, för jag skulle just kolla på Brokeback Mountain och då var det en trailer innan filmen för en film han är med i (Mrs Henderson Presents) och då föll allting på plats. ÄNTLIGEN KAN JAG SKRYTA OM ATT JAG RÅKADE KROCKA IN I EN KÄNDIS NU NÄR JAG VET VEM DET ÄR!! :D

image481

// Lisa - Mohahahaha!

Kommentarer
Postat av: Cill

Jaha, men han känner jag ju igen :D Vad häftigt att du såg honom :)

2008-05-16 @ 20:41:52
URL: http://cills.blogg.se
Postat av: Sandra

Näää :o häftigt :D

2008-05-17 @ 18:09:38
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0