She will kill Bill

Ikväll ska jag och min familj ut i sommartugan, det ska bli kul. Tänkte bara informera lite om två filmer:

Ikväll går Kill Bill. Vol 2. på Ettan klockan 21.30. MISSA DEN INTE, as bra! Med herregud vad blodet forsade i ettan. Jag antar att det är likadant i denna.



På Söndag går Pride And Prejudice (Stolthet och fördom)3:an klockan 21.00. Alltså den med Kiera Knigthley och Matthew Macfadyen (inte den versionen med Colin Firth som är typ 5 timmar lång). Alla som inte har sett denna otroligt vackra film borde göra det nu på söndag! <3 <3



// Lisa - Sometimes the last person on earth you want to be with, is the one person you can't be without

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du haft en bra dag? :D
kram

2008-05-23 @ 17:12:50
Postat av: Sandra

Stolthet och fördom vill jag se. :) Gillar Keira Knightley. Senaste film jag såg med henne var typ nån film som vi såg i skolan, som vanligt såg vi aldrig klart den. Typ.. doktor nånting. Har du sett den? Handlade om Ryssland & krig. Gud vad skönt det är med helg. :D och äntligen lyser solen här med. vi har haft skitväder. ha de!

2008-05-23 @ 17:58:59
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Cill

Pride And Prejudice är riktigt bra. :)

Kolla min nya blogg :D

2008-05-23 @ 21:19:20
URL: http://cillftw.blogg.se
Postat av: Elin

Jag har sett Kill Bill 2 fast jag kommer inte i håg att det var så mycket blod i den. Kanske beror på att jag blundade mest men.. XD Ååh, vad kul med klipptid. :D

2008-05-24 @ 12:54:51
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0