I don't believe in Heaven. I believe in Pain. I believe in Fear. I believe in Death

Då har annu en helg förflutigt
Jag har haft jätte skoj. I fredags kom Jessica hem till mig och vi kollade lite på Idol och sen såg vi en film som heter Déjà Vu. Den var ganska bra, men inte så mycket mer.



Igår (lördag) så snickrade Byggare-Jessica och Byggare-Lisa ihop en garderob. Jag är så glad att jag äntligen har fått en ny garderob, det var i sista sekunden kan jag säga. Min gamla garderob höll på att sprängas av alla kläder. Sen på kvällen for Jag, Jessica, Andreas, Rebecka, Henrik och Clas in till Ö-vik för att titta på Max Payne.
Jag tycker att den var riktigt bra, men jag kan förstå att dom har spelat spelet tycker att filmen var ganska dålig. Så brukar det ju faktist vara. Skjutsceneran var helt enkelt perfekta, men en sak som jag blev lite besviken på var Mark Wahlberg som spelade Max. Han var inte tillräckligt hård bara. Men duktig är han ändå. Riktigt bra film, men den kunde ha blivit bättre <3



Idag har jag spelat SSX 3 på mitt PS2, hett in alla kläder i garderoben och lyssnat på en hel del musik. Jag borde egentligen plugga men det är så TRÅKIGT! Haha.

// Lisa - I don't know about Heaven, but I believe in angels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0