I want to play a game...

Ja, såhär kul har min helg varit:

Fredag:
Efter skolan spelde jag Laserdome med Mode och Design ettorna och det var kul även fast jag inte var på bästa tänkbara humör. Sen så for jag hem, tog det lite lugnt ett tag och runt 8 på kvällen kom Jessica hem till mig för lite SAW marathon (Vi skulle ju se SAW 5 på bio på lördagen så). Vi hann se de tre första (<3) men när vi skulle se den fjärde krånglade Jessicas USB minne så vi gick och la oss istället.



Lördag:
Vi klev upp tidigt och åkte med buss in till Sundsvall där vi gick runt och shoppade i stan hela dagen. Ingen av oss blev sura vilket var en bedrift i sig självt efter en jobbig vecka och lite sömn. Klockan halv 5 stegade vi iväg till Bion och hämtade biljetterna. SAW 5 var bra, men mycket sämre än 4:an och det gör den till sämst i serien. Hoffman är helt enkelt för tråkig. När vi var hemma igen (klockan 22.00) så såg vi En Vampyrs Bekännelser - Interview with the Vampire med Brad Pitt, Kirsten Dunst, Tom Cruise, Antonio Banderas och Christian Slater (<3). Den var riktigt bra, men vissa grejer var lite oklara.



Söndag (Idag):
Idag vaknade vi innan ett, åt frukost och sen for Jessica hem. Jag låg och läst en bok fram till klockan 5 och jag har väl inte haft världens bästa dag. Internet pajade (fast då fick jag hjälp av Teknik-Jessica<3), jag tappade en glasskål i golvet så den gick sönder och jag har fortfarande inte jobbat någon matte eller fysik.
Men ikväll var det ju Gossip Girl och det  ägde verkligen! Jag missade förra avsnittet, och nu fattade jag att det var säsongsavslutningen så jag förståg inte så mycket de 20 första minutrarna kan jag säga. Jag fullkomligen älskar hela den här Blair-Chuck grejen och jag tror seriöst det inte finns någon serie med mer intriger. <3



Tack Jessica för en UNDERBAR helg. Som sagt, måste göras om! <3

// Lisa - I will fight until my last dying breath because any resemblance to you is something I would hate about myself.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha, indeed att den ägde! Trodde du skulle lägga ut lite bilder på dina snyggkläder Lisa??!! :O.

hihi. <3<3<3<3

2008-11-09 @ 22:13:07
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0