Idol sammanfattning - Delfinal 3

Datum:
24 oktober 2008

Tema:
Abba (kunde det bli en mer perfekt början på lovet?)

Sammanfattning:
Ja, de flesta av idolerna klarade sig riktigt bra den här veckan. Programmet var väl ihopsatt med lite prat här, lite sång där, lite Peter Jihde här och där. Abba klippen ägde ju, för det var verkligen sant det som Robin B sa, vissa av kläderna var gräsliga. Jag blir lika överraskad varje gång Kevin öppnar munnen och pratar och sen öppnar den igen för att sjunga. Jag lovar, det kan inte vara samma kille. Han var super-kram-sötare än vanligt ikväll och Robin E lyckades rocka till Waterloo, vilket är en bedrigt i sig självt.

Bäst ikväll var:
Alice Svensson med Lay All Your Love On Me av ABBA. Jag sa det förra veckan och jag säger det igen. Herregud vad den flickan kan sjunga! Hon är som en liten docka som man bara vill krama, klä i små söta klänningar och leka med.
Anna Bergendahl med Mamma Mia av ABBA. Hon hoppade upp ett rejält snäpp i mina ögon ikväll.

Sämst ikväll var:
Robin Bengtsson med Does Your Mother Know av ABBA. Han blir bara tråkigare för varje vecka som går, han måste lära sig att föra sig bättre på scenen och inte se ut som en förstoppad apa.
Johan Palm med The Winner Takes It All av ABBA. Jag tänker inte en BÖRJA att förklara hur mycket han suger.

Den som åkte ut var:
Loulou Lamotte som sjöng S.O.S av Abba. Förtjänade det inte, men jag tänker inte ljuga och säga att hon var min favorit...

// Lisa - Take me back to the easy times, if only for a while.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0